De små sakerna som betyder så otroligt mycket

 
Dagen idag började inte riktigt på bästa sätt eftersom att medicinen får mig att må så fruktansvärt illa. Efter många om och men somnade jag om och vaknade efter några timmar av att mobilen ringde och läkarna ville ha in mig om 40 minuter för ännu en koll på foten. Som tur var hade illamåendet försvunnit så det var bara att upp och hoppa. Åkte dit och blev undersökt och de kom fram till att skicka en vidare remiss till Ortopeden i Falun. Där ska de kolla upp foten ordentligt eftersom varken läkaren eller sjukgymnasten vågar säga vad det är som är fel på grund av svullnaden, blodutjutelserna och smärtan som fortfarande sitter kvar trots att det är över tre veckor sedan skadan skedde.
 
Det är så himla skönt att de tar det på allvar och skickar mig vidare när de inte är riktigt säkra på vad det är och inte vågar ge min några rehabiliterings övningar förens de vet vad som är fel. Så det känns skönt och ett steg närmare tills jag kan snöra på mig fotbollspjucksen och träna med tjejorna igen! 
 
Förövrigt så kom min underbara mamma hem med en Ben & Jerry's som svalkade min onda hals så skönt. Har även hunnit varit upp till brorsan igen och myst med de små krypen och imorgon får jag äntligen träffa mina fina vänner igen!  Ni vet de där små sakerna som betyder så där obeskrivligt mycket?  Igår när jag låg och försökte sova så durrade det till i mobilen och jag fick ett otroligt fint sms av min älskade lilla ängel Tova. Detta gjorde att jag somnade med ett otroligt stort leende på läpparna. 
 
Om ni bara kunde förstå hur mycket ni betyder för mig!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0