Det finns saker som gör livet lättare

 
Vaknade upp av doften av nybakt bröd i famnen hos den finaste skapelsen på denna jord. Dagen fortsatte dock inte lika bra och det sjutade med ett läkarbesök och penicillin utskrivet. Var även till sjukgymnasten i fredags och de undersökte foten och förhoppningsvis får jag ännu en röntgen innan vi åker iväg till Barcelona, för att sedan kunna börja rehabiliteringen rejält.
 
Det har varit allt för många läkarbesök nu på slutet och allt för mycket klag från min sida. Vilket inte riktigt är jag. Men denna helg har varit en riktig energipåfyllare som har bestått av mycket mys och skratt med min älskade, som även skämmde bort mig en aning och gjorde en fantastiskt god fruktsallad till efterrätt i lördags. Jag har sagt det många gånger förut,  men han är så himla bra min grabb och det förtjärnar han att få höra. Det finns nog ingen som kan få mig att må så bra som han får.
 
Det blev även ett och annat besök hos min älskade bror som fått hem deras andra Bengal. En supersöt liten tös! Vi har även hunnit med en shoppingtur på kupolen inför Barcelona resan, för nu är det endast tre skoldagar kvar tills påsklov och nio dagar kvar till Barcelona. Vilket ska bli jättekul! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0