Idag är en bra dag!

Idag har jag verkligen varit glad för jag har fått träffat mina underbara och efterlängtade tjejor igen. Jag kan faktiskt inte riktigt förstå att människor som jag inte ens visste fanns för ett år sedan,  kan ha en så otroligt stor betydelse i mitt liv. Tack vare dessa tjejor blir mina skoldagar helt fantastiska trots att det kan vara mycket på ibland..! Idag har jag även klarat av mitt engelska nationella vilket är otroligt skönt! Eftersom att engelska muntliga är det nationella som jag varit mest nervös för så det är riktigt skönt att ha det gjort innan vi går på lov. Efter skolan idag kom Max till skolan och vi åkte hem och tog en fika innan vi åkte upp till stugan en sväng. Väl där så hjälpte Max pappa med lite timmring innan vi åkte hem och gjorde käk.
 
Nu har vi nyss varit förbi vid fotbollsplan och snackat lite med mina efterlängtade fotbollsbrudar och nu är vi hemma och jag och svärmor har bestämt en hårdag. Där hon ska klippa mig och göra lite mörka slingor vilket ska bli jätteskönt, då jag känner mig som en skabbräv nu.. haha! Dagen idag har alltså varit riktigt bra och jag har mått toppen och imorgon på idrotten ska vi ha bowling turnering och sedan har vi någon enstaka lektion innan vi går på påsklov vilket ska bli perfekt!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0