Den första Juli

 
 
Precis som rubriken lyder så är det ju den första Juli idag, men jag vet inte riktigt om jag säga att det känns som det.. Precis som alla andra vardagsmorgnar så cyklade jag hem från Max och innan jag kom hem var jag både dyngsur och iskall. Ska det verkligen vara så här dåligt väder och så här kallt i början av Juli? Ska det inte vara lite sommarvärme nu?
 
Nog om det! Jag kom alldeles nyss hem ifrån en superskön och välbehövlig löprunda och jag måste faktiskt säga att det gick lite över förväntan faktiskt, med tanke på min fot har varit lite upp och ner den senaste tiden.. Det senaste besöket hos sjukgymnasten resulterade ju även i samma övningar i ytterligare tre veckor för att foten inte alls var i den form som hon hade hoppats på.. och jag kan erkänna att jag hade det på känn redan när jag åkte dit, för övningarna jag hade/har är en ganska stor stegring från de tidigare övningarna. Men nu börjar övningarna kännas riktigt bra och jag håller tummarna för att hon säger att det går att stegra dem ytterligare lite nästa gång jag ska dit, vilket är nu på Torsdag.  Nu ska jag ta och göra något att äta och fixa lite småsaker här hemma, sen tänkte jag nog hoppa på cykeln och åka över  till Sara.
 
Planerna inför helgen börjar gro lite smått och vi funderar faktiskt på att kanske köpa biljetter till P&L men det är ingenting bestämt ännu. Det är ju lite tråkigt att det är så få band som man känner igen som kommer iår, men vad gör igentligen det? Man kan ha kul ändå, så vi får se hur det blir med den saken!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0