Guldbröllop ♡



Imorse vaknade jag hemma strax efter klockan elva och gick ner och gjorde havregrynsgröt med egenplockade hallon på, helt sagolikt gott och vilken bra start på dagen! Efter det hoppade jag in i duschen för att sedan göra mig klar för att åka och träffa Hannah en sväng innan jag skulle hoppa på bussen till Borlänge. Men självklart fick det lov att komma världens regnskur precis när jag skulle åka och träffa henne, så det blev inget för sedan gick min buss..

Knatade runt på kupolen en sväng i väntan på att mamma och pappa skulle sluta jobbet och fick även med mig en tröja hem. När mor och far kom så åkte vi tillsammans med resten av släkten till mormor och morfar och firade dom lite i efterskott på deras 50åriga bröllopsdag. Jättemysigt! Dom fick en lyxkryssning till Tallinn från oss barn och barnbarn och dom blev verkligen jätteglada, så det var kul! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0