Längesedan sist..

Ojoj oj vad tiden rinner iväg, men gud så mycket underbart som hänt i mitt liv under den tiden jag har lyst med min frånvaro här.. jag har bland annat hunnit varit på min kusins student, min älskade Saras avslutningsmiddag & skolavslutning samtidigt som jag själv har också hunnit fått sommarlov. Jag minns inte om jag berättade för er att jag och Max bokade en resa till Ibiza för några månader sedan? Det gjorde vi i alla fall, så den 13 juni drog vi iväg på en helt fantastisk och oförglömlig semester.

Tänkte försöka skriva ihop ett lite längre inlägg med bilder och så från Ibiza lite senare, så ni får se hur underbart vi hade det. Men en sak vill jag i alla fall säga innan jag avslutar detta inlägg... Jag påbörjade mitt sommarlov på det absolut bästa sättet, tillsammans med en person som betyder oerhört mycket för mig!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0