Fasters favorit

 
Tiden bara rinner iväg och imorgon är det fredag igen. Precis som alltid världigt välbehövligt,  men kanske lite extra denna vecka då jag är jättetrött... Men nu är det inte många veckor kvar till sommarlov så det är bara att bita ihop!
 
Både idag och i Onsdags min lilla guldklimp innanför dörren när jag kom hem från skolan. Så igår blev det två mysiga promenader varav en i solnedgången tillsammans med mamma,  så himla mysigt. 
 
Idag gick jag och mina underbara tjejor till kupolen direkt efter skolan och kikade lite i butikerna. När jag sen kom hem möttes jag av brorsan och pappa som lagat ihop en supergod middag som jag klämde i mig innan jag tog vovven och gick över på fotbollsträningen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0